Buitenschoolse opvang

BSO De Muzikant is een kleinschalige naschoolse opvang in het schoolgebouw van de Leeuwenhartschool. De BSO biedt kinderen een rustige, veilige omgeving in een huiselijke sfeer. Na school staat sap en thee klaar om de kinderen te verwelkomen. Dit geeft hen een rustmoment, waarna zij de middag vol enthousiasme en plezier kunnen aangaan.

Buiten in de natuur

Natuurbeleving is een belangrijk onderdeel van het aanbod. Kinderen kunnen meer leren over tuinieren in de volkstuin. Daarnaast kunnen zij buiten bijvoorbeeld hutten bouwen, skelteren of tafeltennissen. Binnen is fantasierijk speelgoed en zijn veel muziekinstrumenten, zoals piano, gitaar en djembé. Verder zijn er rustige plekken om bijvoorbeeld een boek te lezen.

Opvang voor onze leerlingen

De Leeuwenhartschool werkt samen met BSO ‘De Muzikant’ die voor de kinderen van de school de buitenschoolse opvangt organiseert aansluitend op de lestijden van de school, van 14.00u tot 18.00u. BSO ‘De Muzikant’ biedt naschoolse opvang vijf dagen per week en tijdens acht vakantieweken en op schoolvrije(studie)dagen voor kinderen in de leeftijd van vier jaar tot einde basisschoolleeftijd. BSO ‘De Muzikant’ voldoet aan alle eisen die vanuit de overheid gesteld worden.

Informatie over ‘De Muzikant’ kunt u verkrijgen via de BSO zelf (telefoonnummer 06-12461815) of via de website: www.bsodemuzikant.nl

“Onderwijs met hoofd, hart en handen”